MOLT AVIAT ENS DIREM ADÉU

Ja sabeu que la setmana vinent s’acaba el curs.

Ha sigut un curs que mai oblidarem i segurament haurem de començar el nou curs en unes condicions estranyes per tots. Potser haurem d’estar més separats del que desitjaríem o haurem d’anar al cole amb mascaretes…Potser no ens podrem abraçar, ni agafar de la mà o no podrem fer activitats que fins ara eren normals…

Però segur que això només durarà uns mesos i després ja podrem gaudir de l’escola de la manera que ho hem fet sempre.

De moment, ens comencem a acomiadar amb la cançó que cada any també cantem cada final de curs:L’hora dels adéus, una altra tradició de l’escola.

Sabeu que aquesta cançó fa potser 30 anys o més que els nens que han anat al Bernat la canten quan arriba final de curs?

Repasseu la lletra de la cançó amb els videos que us deixo i,com sempre si voleu enviar-me un video cantant la cançó o una foto d’acomiadada perquè jo faci un muntatge,estaré encantada de fer-ho.La setmana vinent editaré tot el material que tingui.