CANTATA

CANTATA 2021

Aquest curs als nens de quart us tocava participar a la Cantata que es celebra cada any juntament amb la resta d’escoles de Santa Perpetua.Com aquest any no es poden fer espectacles presencials,l’EMA ha proposat fer una cantata virtual a la que participaran els nens de quart i cinquè de la nostra localitat.

Haurem de treballar una cançó de la Cantata Namana de la manera que ens agradi més :cantant,ballant o acompanyant la cançó amb alguna creació artística.

També participarem amb altres activitats relacionades amb la Cantata que anirem compartint amb les altres escoles.

De moment us deixo  les veus de la cançó SISI SOTE perquè l’aneu escoltant i també la història del Namana que podeu llegir a la classe i també a casa.

GUIÓ CANTATA NAMANA

Aprèn els moviments que acompanyen la cançó Sisi Sote