EL COMPTE ENRERE PER LA FI DE CURS

Hola nens i nenes del Bernat!

Aquesta setmana farem tota l’escola una activitat conjunta,tots la mateixa.

Si estiguessim a l’escola estaríem cantant i ballant,des dels més petits fins els més grans,una cançó que des de fa uns anys s’ha convertit en un dels himnes del Bernat:SOTA EL BERNAT.

Així que he pensat que per sentir-nos una mica més a prop de la nostra escola no canviarem les nostres tradicions i aquest any també la cantarem i la ballarem.

Us deixo un video que van gravar uns ex alumnes fa un parell d’anys perquè pugueu veure la coreografia i us he fet un karaoke perquè la pogueu cantar.

Així que la tasca de la setmana serà per tots,des de P3 fins a 6è cantar i ballar SOTA EL BERNAT.

Com ja us vaig dir la setmana passada, qui vulgui enviar un video, jo estaré encantada de editar totes les vostres aportacions.