CANÇONS DE FINAL DE CURS

Com ja sabeu, quan s’acaba el curs aprenem tots els nens i nenes de l’escola algunes cançons que cantarem en  el festival que estan preparant els alumnes de sisè.

Us deixo els vídeos perquè les practiqueu.

Canteu i balleu mooooolt!!!

AL ESCONDITE INGLÉS

SI TU TIENES MUCHAS GANAS

LA CUCARACHA

HAZ RUIDO

A més a més l’últim dia de cole baixarem tota l’escola a acomiadar-nos dels nens i nenes  de sisè i els cantarem dues cançons:

I ara proveu de cantar-la sense la veu, només amb la música:

ELS NENS i NENES DE SEGON TREBALLEN EL TRENCANOUS DE TXAIKOVSKI

A segon hem treballat l’obra del Trencanous de Txaikovski.

Primer hem explicat el conte, després hem mirat alguns fragments del ballet i ens hem fixat en quins moviments feien els ballarins.

Finalment amb la música del Vals de les flors i de la Dansa Rusa ens hem expressat lliurement a través del moviment.

Aquí teniu alguns exemples:

ELS NENS DE P3 EXPERIMENTEN AMB ELS INSTRUMENTS DE PLACA

Els nens de P3 han estat aprenent a tocar els instruments de placa.

Primer cada nen ha inventat una melodia  mentre els altres l’escoltaven i després han acompanyat la cançó de l’esquirol mentre els companys la cantaven.

QUÈ DIVERTIT!

Benvinguts a la classe de música de l’Escola Bernat de Mogoda!

Comencem aquesta nova aventura! El bloc de música del Bernat!

Volem que sigui una finestra per la qual els pares de l’escola pugueu veure el que fem a l’aula de música.

Però sobretot volem que sigui una eina pels nens i nenes de l’escola. Aquí anireu trobant el que hem treballat a classe. Així us serà més fàcil aprendre les cançons, estudiar amb la flauta…No és genial?