El Teatre

La dramatització a la nostra escola és un recurs didàctic que s’utilitza per a reforçar els aprenentatges de diverses àrees curriculars i per a millorar la formació dels/ de les nostres alumnes. Per a nosaltres és important per diferents raons:
-És una activitat globalitzadora, que té en compte la persona completa ( cos, ment i emocions )
-Es pot utilitzar, tant per a l’ensenyament de matèries concretes com de les actituds, valors i normes.
-És una activitat molt motivadora, que ajuda a “alliberar” les capacitats d’expressió i comunicació que van més enllà de les paraules, doncs implica una comunicació verbal, visual, plàstica, auditiva i dinàmica.
-Afavoreix la relació de grup, la cooperació, la solidaritat i la integració.

La llegenda de l’avet

El que presentem és un recull de la posada en escena d’una obra de teatre representada pels nens i nenes nouvinguts de l’Aula Oberta (de P4 a 6è)

La representació és el final de tot un procés en el qual els nens no tan sols van ser interprets sinó també creadors.

Mitjançant aquesta història de pastorets podem aprendre moltes coses sobre els diferents països dels/ de les nostres alumnes: com són els vestits típics, la música tradicional (cançons i balls), alguns menjars…

A més, durant la representació, es van projectar en una gran pantalla, diferents informacions i fotografies de paisatges, fauna i flora.

Els països representats són: Xile, Equador, Uruguai, Bulgària i Marroc.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *