(Per Ruth Constante, María Linares i Diana Man – 6è)
El 23 de març molts dels nois i noies nouvinguts de les escoles i instituts del Prat vam anar a veure el Delta del Llobregat.
Vam sortir en autocar des de l’escola els nois de l’Institut Baldiri Guilera, Ribera Baixa i la nostra escola.
Vam anar cap al Delta. Ens vam dividir en tres grups: vermell, verd i groc. Vam veure el bosc, el riu i la platja. A l’Aguait del Sabogal vam veure els ocells: ànec collverd, polla d’aigua, fotja, morell cap roig, ànec cullerot, camesllargues, cabusset… També vam veure les plantes: jonqueres, canyís i boga.
A la platja vam pujar al mirador per observar el Delta des de dalt. Era el Mirador de la Desembocadura.
Diana: Em va agradar molt aquesta sortida perquè vaig conèixer a dues noies de l’IES Ribera Baixa. Es diuen Yéssica i Andrea. La monitora es diu Aranxa i ens va explicar moltes coses. Em va agradar molt aquesta sortida.