El dia 25 de maig vam celebrar la 1ª Festa Intercultural a la nostra escola. Aquesta festa pretenia ser un pretext per a gaudir d’una tarda de convivència de tots els membres de la Comunitat Educativa del Centre.
Vam gaudir de dues hores de música i danses típiques d’arreu del món, d’un berenar aportat entre totes les famílies del centre i de l’actuació de la colla de diables del Prat.
La festa va resultar un èxit !!
Us oferim una petita mostra d’alguns moments de la tarda. Esperem que us agradi!
Aprofitem per a donar novament les gràcies a tothom!!
