Category Archives: K- El Prat que compartim

Excursió al Delta del Llobregat

(Per  Ruth  Constante, María  Linares  i  Diana  Man – 6è) 

El  23  de  març  molts  dels  nois  i  noies  nouvinguts  de  les  escoles  i  instituts  del  Prat  vam  anar  a  veure  el  Delta  del  Llobregat.

Vam  sortir  en  autocar  des  de  l’escola  els  nois  de  l’Institut  Baldiri  Guilera, Ribera  Baixa  i  la  nostra  escola.

Vam  anar  cap  al  Delta. Ens  vam  dividir  en  tres  grups: vermell, verd  i  groc. Vam  veure  el  bosc,  el  riu  i  la  platja. A  l’Aguait  del  Sabogal  vam  veure  els  ocells: ànec  collverd, polla  d’aigua, fotja, morell  cap roig, ànec  cullerot, camesllargues, cabusset… També  vam  veure  les  plantes: jonqueres, canyís  i  boga.

A  la  platja  vam  pujar  al  mirador  per  observar  el  Delta  des  de  dalt. Era  el  Mirador  de  la  Desembocadura.

Diana:  Em  va  agradar  molt  aquesta  sortida  perquè  vaig  conèixer  a  dues  noies  de l’IES  Ribera  Baixa. Es  diuen  Yéssica  i  Andrea. La  monitora  es  diu  Aranxa  i  ens  va  explicar  moltes  coses. Em  va  agradar  molt  aquesta  sortida.