Category Archives: L- Calaix de sastre

Nines del món

Els  materials  de  rebuig  ens  permeten  imaginar  i  crear  infinitat  de  coses  com,  per  exemple,  una  col.lecció  de  nines  del  món  amb  els  vestits  típics  del  país  d’origen  dels  seus  petits  autors.

Aquest  és  el  projecte  que  actualment  estan  realitzant  els  alumnes  de  l’Aula  Oberta  utilitzant  ampolles, papers, llanes  i  robes.

Us  n’oferim  una  petita  mostra.  Esperem  que  us  agradi !!

Més  endavant  podreu  veure  la  col.lecció  completa.

El  vestit  típic  de  Romania  de  l’home  consisteix  en  una  gorra (càciulà) de color negre amb flors  de  molts  colors, una camisa  blanca  molt  llarga, una  armilla (vestà) de  color  marró  amb  negre, unes  mitges blanques  (izmene), unes  botes (opinu) de color negre  o  marró  i  cascavells  de  molts  colors  a  les  cames.  (Diana Man- 6è)

Visita a Prat ràdio

Aquest  mes, el  dia  11  de  març  vam  anar  al  Prat  Ràdio  91.6 FM.

Un  home, en  David  Muñoz, que  és  el  productor, ens  va  convidar  a  passar  i  ens  va  explicar  com  funciona  la  ràdio. Ens  va  explicar  que  hi  ha  12  persones  que  hi  treballen  i  que  cada  dia  quan  escoltem  la  ràdio  aquestes  12  persones  treballen  perquè  surtin  les  emissions. També  ens  va  explicar  com  busquen  les  notícies. Ens  va  dir  que  moltes  vegades  surten  al  carrer  i  que  hi  ha  molts  col.laboradors  que  els  ajuden  a  fer  els  programes.

Després  vam  anar  a  visitar  les  sales  que  hi  ha  allí: vam  visitar  la  sala  de  reunions. Quan  hi  vam  arribar  uns  col.laboradors  tenien  una  reunió. També  vam  visitar  la  sala  de  gravacions, però  la  sala  que  més  em  va  agradar  a  mí  va  ser  la  discoteca. Nosaltres  pensàvem  que  era  un  lloc  per  a  ballar, però  quan  van  obrir  la  porta  vam  descobrir  que  era  una  habitació  on hi  havia  molts  CDs. Hi  havia  música  de  tot  tipus: anglesa, espanyola, catalana… tot  el  que  volies  trobar. Quan  vam  acabar  de  “ballar” vam  anar  a  la  sala  de  redacció  i   vam  fer  preguntes  als  redactors.

En  acabar  la  visita, vam  anar  a  gravar  un  conte  que  havíem  preparat  a  l’escola: L’àvia  Pepa. Ens  va  sortir  molt  bé. El  vam  gravar  dues  vegades. Jo  estava  molt  contenta. Encara  que  estava  molt   malalta  i  tenia  por  de  no  poder  cantar, al  final  sí  que  ho  vaig  fer  i  va  quedar  molt  bé.

Finalment , en  Daniel  Muñoz  ens  va  fer  uns  regals  per  a  recordar-nos  de  la  nostra  visita  a  la  ràdio: una  tassa  i  unes  enganxines.

                                                                    (Diana  Man – 6è)