Monthly Archives: abril 2009

ENS CONEIXEM I CONEIXEM ALS ALTRES (Curs 2008-09)

Continuant  el  treball  iniciat  anys  enrera,   els  nens  i  nenes    han  investigat, han  treballat  de  valent   i  han  après  moltes  coses  sobre  el  món  que  compartim.

A  continuació  us  oferim  una  petita  mostra  de  com  va  desenvolupant-se  i  creixent  el  nostre projecte   de  centre   sobre  la   interculturalitat. Esperem  que  seigui  del  vostre  interés:

Educació  Infantil

Cicle  Inicial

Cicle  Mitjà

Cicle Superior

Xerrada sobre la vida al Sàhara Occidental

Al  mes  d’abril,  en  Gerard  Peris,  va  venir  a  la  nostra  escola  per  explicar -nos  coses  sobre  el  seu  viatge  al  Sàhara  Occidental.  Ens  va  ensenyar  fotos  de  pobles, de les  cases, l’escola  i  la  gent  que  viu  allà.

La  Julud  i  jo (Chaima)  vam  dir  les  lletres  de  l’alifat  que  es  veien  escrites  a  una  pissarra  d’una  de  les  fotografies  que  vam  veure.

Ens  va  agradar  molt  aquesta  activitat.    Moltes   gràcies   Gerard !!

Si  voleu,  podeu  escoltar   una  entrevista  i  veure  algunes  fotos  que  ens  van  fer  durant  la  xerrada.   (Chaima  i  Julud – 2n)