Category Archives: I- Petits i grans cuiners

PASTIS

El   dia  24  d’abril,  la  mare  d’un  alumne  de  6è:  l’Ermelinda,  va  venir  a  l’escola  i  va   fer  un  taller  de  cuina. 

Va  preparar  una  “Torta  d’Uruguai”   que  vam  poder  degustar  el  dia  25  a  la  festa  intercultural.  Estava  boníssima !!!