Fa unes setmanes vaig canviar la adreça del meu blog, ja ho vaig publicar, he aprofitat per posar novetats entra a http://icebergspace.blogspot.com.es/ (el meu blog) i entera’t de les novetats!
-Marc
Fa unes setmanes vaig canviar la adreça del meu blog, ja ho vaig publicar, he aprofitat per posar novetats entra a http://icebergspace.blogspot.com.es/ (el meu blog) i entera’t de les novetats!
-Marc
Bon matí de teatre el que ens han fet passar els nostres companys a La Sala Miguel Hernández.
L’obra ha estat molt divertida i els actors han estat genials. Ja estem esperant amb delit l’obra del proper curs.
Us ha agradat a vosaltres ?
Entrevista a la directora i als actors a Radio Sabadell