Daily Archives: 15 febrer 2012

Anem a la Mola!!

Hola!
De qui uns dies anirem a la Mola d’excursió, serà superdivertit!
Tenim que vindre abrigats perquè sinó… passarem molt fred!!
Tinc moltes ganes de anar-hi suposo que vosaltres també!

Deixeu comentaris, sii heu anat o algo si us plau mercii 🙂