TREBALLL COOPERATIU
Es van organitzar en 4 grups de 6 alumnes i es van repartir uns càrrecs: de moderador, de coordinador, de secretari, de portaveu, de responsable de material i de l’ordre i per últim d’animador. Cadascú tenia una tasca molt important a realitzar.
ACTIVITAT DEL CAFÈ
Cada grup havia de llegir un text diferent: de l’alimentació, de l’aparell circulatori, de l’aparell respiratori i de l’aparell digestiu.
Després de llegir el text individualment, havien de subratllar la informació més important. Llavors, en un full DINA3, el secretari havia d’anar escrivint les idees principals, dibuixant-les, fent esquemes… tot allò que el grup considerava rellevant.
Després de 20 minuts es realitzava un canvi, els alumnes anaven rotant fins llegir els 4 textos diferents. Cada vegada anaven ampliant la informació referent a cada text.
Una vegada finalitzada l’activitat cada grup es va autoavaluar, destacant allò que havien fet bé i allò que caldria millorar. També es va avaluar si cada membre del grup havia realitzat bé la seva tasca encomanada prèviament.