COM HO FEM?

TREBALLL COOPERATIU

Es van organitzar en 4 grups de 6 alumnes i es van repartir uns càrrecs: de moderador, de coordinador, de secretari, de portaveu, de responsable de material i de l’ordre i per últim d’animador. Cadascú tenia una tasca molt important a realitzar.

treball cooperatiu

ACTIVITAT DEL CAFÈ

Cada grup havia de llegir un text diferent:  de l’alimentació, de l’aparell circulatori, de l’aparell respiratori i de l’aparell digestiu.

Després de llegir el text individualment, havien de  subratllar la informació més important. Llavors,  en un full DINA3, el secretari havia d’anar escrivint les idees principals, dibuixant-les, fent esquemes… tot allò que el grup considerava rellevant.

Després de 20 minuts es realitzava un canvi, els alumnes anaven rotant fins llegir els 4 textos diferents. Cada vegada anaven ampliant la informació referent a cada text.

teoria del cafè

Una vegada finalitzada l’activitat cada grup es va autoavaluar, destacant allò que havien fet bé i allò que caldria millorar. També es va avaluar si cada membre del grup havia realitzat bé la seva tasca encomanada prèviament.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *