Ens hagués agradat poder fer, en acabar, un petit recull de les experiències i sensacions dels alumnes, però finalment no va poder ser per falta de temps. Per tant, aquí exposarem un resum del que hem copsat en els diferents dies que ha durat el projecte i del que han reflectit a l’avaluació.
Quan els preguntem què és el que més els ha agradat o motivat, molts fan referència a activitats en concret, però també hi ha forces alumnes que parlen del procés, especialment del treball en grup. Aquí és on ens adonem que potser cal ampliar les activitats d’aquest tipus durant el curs.
També destaca, com era de preveure, les referències a activitats de caire manipulatiu.
Durant els dies que ha durat el projecte, la majoria d’alumnes destacaven com a molt positiu el fet de participar en la gestió de la classe. Canviar el rol, de mers espectadors a gestors de la dinàmica d’aula. Tot i així, alhora reconeixien que això era més difícil i que comportava unes dificultats amb les que no comptaven.
Sovint reclamaven als mestres que fóssim més guies, ja que no estan acostumats a aquesta forma de treballar més auto-gestionada.
En general, tots ho destaquen com una experiència molt positiva i alhora amb aprenentatges significatius.
Treball en equip.