Parem a pensar…

Durant el desenvolupament del projecte, s’ ha anat fent una avaluació continuada a partir de l’ observació i l’ enregistrament d’ aquells aspectes que es consideren rellevants.

La mestra ha anat observant si els alumnes:

  • Participaven activament en les diferents activitats proposades.
  • Mostraven interès i adquirien aprenentatges relacionats amb la pregunta repte.
  • S’ expressaven de manera adequada i amb diferents tipus de llenguatge (verbal, plàstic…).
  • Mostraven habilitats per treballar en equip.
  • Participaven exposant verbalment tot allò fet i après durant el projecte.

Ha estat molt important la conversa final després de presentar públicament el nostre projecte, on hem reflexionat sobre què hem après, si hem estat capaços d’ explicar-ho als nostres companys/es d’ escola…

Tenim un model d’ enquesta d’ autoavaluació que en ocasions fem servir però que no ha estat el cas durant aquest projecte. El curs vinent valorarem què fer.

Un cop finalitzada la presentació dels projectes, els membres de l’ equip impulsor van fer una valoració de cadascun d’ aquests.

Per una banda, dels murals exposats al passadís.

Per una altra banda, de les exposicions i dels aspectes treballats.

Va ser una sessió molt productiva. Vam fer servir la tècnica de “Dos estrelles i un desig”, per valorar la nostra feina però també per ser conscients d’allò que ens aniria bé millorar.

No obstant, sabem que el tema de l’ avaluació és un tema sobre el que volem fer incidència. Per això volem continuar participant en la Xarxa de Competències Bàsiques el curs vinent, ja que la temàtica tractada  “Avaluar per aprendre” ens serà molt útil.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *