Projecte acabat

Projecte acabat i presentat!

El producte final del nostre projecte ha sorgit de la necessitat d’apropar als nostres alumnes a les T.A.C i començar a utilitzar els recursos que aquesta ens ofereix per poder realitzar una presentació amb el programari Power Point: aprendre les principals funcions d’aquest programa i adquirir recursos expressius i comunicatius davant dels nostres companys.  L’objectiu final és la creació d’una presentació digital amb la resposta a totes les preguntes que ens van sortir al guió inicial i, a més  a més, fer un dibuix explicatiu d’allò que han trobat més interessant dins de la seva part del guió.

Els alumnes han disposat de 2 sessions per poder elaborar el treball i després una més per presentar-lo a la resta de companys/es.

Ha sigut una experiència molt enriquidora perquè han participat molt, s’han interessat per les respostes dels seus companys/es i, a més a més, han complimentat la informació amb experiències pròpies o que ells mateixos havien cercat.

NOTA: per problemes tècnics no s’ha pogut penjar una imatge.