Quins passos anem fent?

Els alumnes han decidit les seccions que compondran la revista. A partir d’una pluja d’idees, on han sortit molts temes de debat per a incloure en la revista, han escollit, el que per ells, creuen que són els més adients.

Sessió 1-4-19 (pluja d’idees):

Perruqueria de gossos, secció animals.

Lear, Valls. Transports dels nens.

Port aventura. Ferrariland. Oci a vila-seca.

Simply. Aliments, dieta equilibrada.

Allianz. Seguretat dels nens.

Cebado. Article sobre els polls.

Bic.

Mes que bo. Importància alimentació, menú del menjador.

Ambulància. Salut.

Policia. Seguretat.

A partir d’aquí, ha sorgit el desenvolupament del projecte.

• Objectiu:

• Temporització:

8 sessions (1 sessió setmanal repartit en diferents àrees: tutoria, matemàtiques,llengua,…)

• Avaluació:

L’alumne també intervendrà en el seu procés d’avaluació, ja que quan parlem d’aquesta no ho hem de fer com a una sentència per a ell, si nó com una forma d’aprenentatge. Cal recordar el que diu Neus Sanmartí, avaluar per aprendre. Per tant, utilitzarem diferents instruments d’autoavaluació i coavaluació per a l’avaluació formadora i rúbriques per la formativa.

Ja tenim nom per la revista!!!

Tots els alumnes han invetat un nom per la revista, i entre els més votats hem realitzat una enquesta per a les famílies. I entre totes les escollides ha guanyat…

TOT CANALETA!!