Els alumnes han decidit les seccions que compondran la revista. A partir d’una pluja d’idees, on han sortit molts temes de debat per a incloure en la revista, han escollit, el que per ells, creuen que són els més adients.
Sessió 1-4-19 (pluja d’idees):
Perruqueria de gossos, secció animals.
Lear, Valls. Transports dels nens.
Port aventura. Ferrariland. Oci a vila-seca.
Simply. Aliments, dieta equilibrada.
Allianz. Seguretat dels nens.
Cebado. Article sobre els polls.
Bic.
Mes que bo. Importància alimentació, menú del menjador.
Ambulància. Salut.
Policia. Seguretat.
A partir d’aquí, ha sorgit el desenvolupament del projecte.
- Objectiu:
- Temporització:
8 sessions (1 sessió setmanal repartit en diferents àrees: tutoria, matemàtiques,llengua,…)
- Avaluació:
L’alumne també intervendrà en el seu procés d’avaluació, ja que quan parlem d’aquesta no ho hem de fer com a una sentència per a ell, si nó com una forma d’aprenentatge. Cal recordar el que diu Neus Sanmartí, avaluar per aprendre. Per tant, utilitzarem diferents instruments d’autoavaluació i coavaluació per a l’avaluació formadora i rúbriques per la formativa.
Ja tenim nom per la revista!!!
Tots els alumnes han invetat un nom per la revista, i entre els més votats hem realitzat una enquesta per a les famílies. I entre totes les escollides ha guanyat…
TOT CANALETA!!