Implementació del projecte “L’aigua” (INS Pla de l’Estany)

Aquest projecte es a dur a terme durant el mes de març, al segon trimestre, i va ocupar el conjunt d’hores de tota una setmana, amb implicació de tot l’equip docent.

Amb grups formats com s’explica a l’apartat de metodologia, l’alumnat disposa d’un google sites a partir del qual es plantegen tasques de diferent nivell de dificultat i de resolució diversa (artística, tecnològica, escrita, etc.). En cada repte hi ha uns links que orienten l’alumnat en la cerca de la informació necessària per a resoldre els reptes, i aquests es complementen amb la visita in situ d’infraestructures fonamentals en la història dels usos de l’aigua, que aporten una perspectiva pràctica i material als recursos virtuals que són el punt de partida.

Cada grup treballa específicament un tema, que serà compartit amb la resta en el producte final.

sdr