PRODUCTE FINAL: Concurs amb el Kahoot!

En iniciar el projecte del món submarí, els alumnes no coneixien encara quin seria el producte final que haurien d’elaborar. A mesura que vam avançar en el coneixement de les característiques de diversos animals van veure que seria bona idea muntar un joc de preguntes i respostes semblant al Trivial, per poder comprovar el grau d’expertesa del món submarí. La mestra els va proposar crear un Kahoot, i d’aquesta manera també farien servir eines TAC.

En acabar el projecte, cada nen i nena va pensar algunes preguntes i respostes i entre tots van elaborar el kahoot. Van convidar a les famílies a venir a l’escola, els hi van explicar el projecte i els van fer jugar al kahoot. S’ho van passar molt bé.

En altres projectes que s’han realitzat a l’escola els productes finals han anat variant: maqueta d’un castell, cotxe elèctric, curtmetratge, lapbook, representació del sistema solar, tríptics… El que estem intentant instaurar és que els nens i nenes puguin explicar el projecte als seus pares, fent una exposició de tot el que han aprés.