PLANIFICACIÓ

Som una escola que parteix de zero en quant al treball per projectes pròpiament dit. En algunes ocasions s’han dut a terme experiències d’aquesta metodologia però no és la línia d’escola que tenim marcada. Així doncs, amb el grup impulsor ens vam anar reunint per poder debatre la seva implantació en el nostre centre.

Les sessions de les trobades de XCBT ens han servit per poder exposar alguns d’aquests dubtes i poder tenir resposta de companys i companyes que ja en tenen més experiència.

Les mestres d’educació infantil han estat les capdavanteres en iniciar-se amb alguna experiència de treball per projectes aprofitant l’entorn, la família i el joc. Donada la manca d’experiència en aquest àmbit hem seguit un model més guiat (model locomotora).

Al mateix temps s’ha iniciat un treball per projectes a la SIEI a partir de l’ambient de la botiga.

Espontàniament es va iniciar un treball per projectes a l’aula de 2n a partir del treball dels animals i l’abandonament d’aquests.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *