IMPLEMENTACIÓ

CAMPANYA SOBRE L’ABANDONAMENT DELS ANIMALS

Els alumnes de 2n van tenir la iniciativa d’organitzar un mercat on vendre algun producte per tal de recollir diners i poder-los oferir a una protectora d’animals.

Aprofitant que a l’escola disposem d’una impressora 3D, els alumnes van preguntar si hi hauria la possibilitat d’imprimir alguna cosa relacionada amb els animals. Buscant per internet vam  trobar uns gossos per recolzar el mòbil i un altre per guardar els auriculars.

Cada dia hi havia 2 responsables per anar a posar a imprimir i recollir les figures (acompanyats d’un adult), fer el recompte de les figures impreses i calcular a l’hora que acabaven les següents.

A més a més, a nivell d’aula van haver de posar-se d’acord en quin preu posarien, quins vals de regal fer i com demanar permís a l’ajuntament per poder tenir una parada a una de les fires del poble.