PUNT DE PARTIDA ( PLANIFICACIÓ )

Els alumnes han arribat a classe. Algú s’ha fixat en que en un racó hi ha un cabàs ( que al matí no hi era ) amb algunes eines i una nota. Ho comenta a d’altres companys i aquests a la vegada a la mestra. Ens acostem al cabàs i una nena agafa la nota i la comença a llegir. Inmediatament la resta de companys es posen al seu voltant disposats a escoltar amb atenció.

Aquest és el punt de partida d’aquest projecte: una nota de l’Eudald Carbonell en la que ens convida a reflexionar sobre d’on venim els humans.

A partir de la lectura d’aquesta nota es genera un col·loqui on els alumnes intervenen lliurament I debaten coneixements i inquietuds que tenen en relació a aquest tema. La mestra va recollint la informació que es genera.