Planificació

Aquest projecte el situem en el context de les colònies, realitzades a l’inici del mes d’octubre: el lloc escollit és Palamós, espai que permet desenvolupar el leit motiv del projecte: “Els pirates”. Cal dir que l’alumnat, en cap casa, no coneix la temàtica de les colònies fins que arriba al lloc escollit. En el cas de Cicle inicial, es tracta d’un espai real on en una època passada van tenir lloc les grans gestes del pirata Barba-roja; a més es pot visitar l’exposició que hi ha al port. Per tant a l’entorn del tema dels pirates es van articulant les diferents activitats de les colònies, les quals permetran que, en arribar, l’alumnat es formuli preguntes, i a partir de les quals s’articularà el desenvolupament del projecte.