CERT O FALS (AVALUACIÓ INICIAL)

Es reparteixen unes imatges als alumnes ( una imatge per parella ). Aquests han d’observar bé la imatge que els ha tocat i han de debatre si creuen que té a veure amb la prehistòria. Es deixa una estona per tal que els alumnes parlin, discuteixin …

Un cop passat un temps, les parelles surten a davant de la classe i expliquen el contingut de la imatge que els ha tocat I argumenten per què creuen que té o no a veure amb la prehistòria.  En un mural, dividit en dues parts, es van enganxant les imatges ( segons es considera cert o fals ).

Aquest mural queda exposat al llarg de tot el projecte. A mesura que es vagi avançant, els mateixos alumnes aniran veient quins són els coneixement erronis i aniran modificant la distribució de les imatges, a manera d’avaluació formativa.

Aquesta és la foto de com va quedar el mural inicialment.