La veu dels alumnes

Tot i que el treball realitzat no era una feina fàcil, la motivació ha anat minvant, sobretot pel que fa el grup de segon. El fet de pensar un projecte a tot el cicle inicial ens fa pensar com a mestres que no només hem de tenir present la tasca a realitzar sinó com podem mantenir motivats a ambdòs cursos.

Amb tot això, també ens hem plantejat diferents canvis com; en comptes de què la motivació la tinguem a partir d’un personatge virtual creat per nosaltres, podem fer que aquest personatge sigui real si ens coordinem amb una altra escola i duem a terme el mateix treball. A més, el grup de l’altre escola amb el qual ens coordinem també ens pot servir per avaluar-nos el nostre treball.

Per tant, tot i tenir en compte la seva decisió a l’hora de dur a terme la guia turística hem vist, un cop acabat el treball, que hauríem d’haver canviat de tàctica a l’hora de presentar-la. Ens ha fet falta tenir present la motivació dels dos cursos, mantenint la tria del tema del treball per part dels mestres.