ACTIVITATS

Sessió en la que es fa un gran recull de llibres temàtics i es reparteixen per taules per facilitar l’accés a tota la mainada per anar entrant en el tema.

Visita a Sant Miquel de Fluvià on s’hi troba un dels conjunts medievals més importants de Catalunya: Església, monestir, campanar, font, fossat… Ens fa el guiatge el mossèn del poble, persona amb un ampli coneixement històric i amb unes qualitats pedagògiques que permeten fer arribar a la mainada aquest coneixement.

Cada grup de 3 va escollir un moment de l

Sessió en la que es fa un gran recull de llibres temàtics i es reparteixen per taules per facilitar l’accés a tota la mainada per anar entrant en el tema.

Visita a Sant Miquel de Fluvià on s’hi troba un dels conjunts medievals més importants de Catalunya: Església, monestir, campanar, font, fossat… Ens fa el guiatge el mossèn del poble, persona amb un ampli coneixement històric i amb unes qualitats pedagògiques que permeten fer arribar a la mainada aquest coneixement.

Cada grup de 3 va escollir un moment de l’Edat Mitjana per representar:

La pesta negra, un casament arreglat, visita a un monestir, un enterrament,  un atac a un castell, el bufó de la cort, robatori…

Entremig es varen treballar cerques d’informació amb diverses propostes.

L’activitat final era una sessió en que cada alumne sortia per explicar quin personatge havia decidit que hagués volgut ser a L’Edat Mitjana i havia de fer tota l’argumentació tenint en compte aspectes a favor i també en contra (aquest havia estat un treball fet a expressió escrita, treballant el text argumentatiu com a tipologia textual).

’Edat Mitjana per representar:

La pesta negra, un casament arreglat, visita a un monestir, un enterrament,  un atac a un castell, el bufó de la cort, robatori…

Entremig es varen treballar cerques d’informació amb diverses propostes.

L’activitat final era una sessió en que cada alumne sortia per explicar quin personatge havia decidit que hagués volgut ser a L’Edat Mitjana i havia de fer tota l’argumentació tenint en compte aspectes a favor i també en contra (aquest havia estat un treball fet a expressió escrita, treballant el text argumentatiu com a tipologia textual).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *