Metodologia

Depenent dels programes de ràdio que es feien, l’organització ha estat d’una manera o altra. En algunes sessions s’han realitzat petites agrupacions per dos grups cooperatius i en d’altres en gran grup, tenint en compte que el nombre total d’alumnes de primària és de 11.

Els grups són heterogenis, i ells mateixos s’autogestionen i s’assignen els rols en funció de les habilitats o talents de cadascun d’ells.

Ens agradaria comentar, com a fet destacable, que la nostra idea era que el projecte fos compartit amb tota l’escola. Però ens vam adonar, després de la primera sessió de ràdio, que les alumnes d’infantil encara no estaven preparades per participar-hi, i no ha estat fins a finals del tercer trimestre que hi han participat.