Com ho fem!

Aquest projecte està plantejat per dur-se a terme en grups reduïts o en parelles, depenent de l’activitat proposada. Hi ha moments, en què també es treballa de manera individual.

Per tal de potenciar la competència digital, tot el material de consulta així com les tasques a realitzar, es comparteixen amb els alumnes a través del Classroom, ja que cada alumne de la Comunitat de Grans té un correu electrònic amb domini @escolalledoner.com.

La participació de les famílies en aquest projecte, és molt notòria, donat que juntament amb els seus fills, poden aportar allò que coneixen sobre la comarca que han escollit. En funció de la motivació de les famílies, se’ls convida a fer l’itinerari, per tal d’aconseguir informació més precisa i vivencial.

Es preveu que l’avaluació sigui formadora i formativa. En les activitats d’avaluació, els alumnes es co-avaluen i poden millorar les activitats a través de la rúbrica.