METODOLOGIA

El nostre projecte FIRA DE LA TARDOR és un projecte interdisciplinar implementat a tots els cursos de l’escola.

D’aquesta manera tots els infants del centre se sentien partíceps d’un mateix projecte on tots, d’una manera o d’una altra, aportaven el seu granet de sorra per aconseguir un objectiu comú: la creació de la Fira de la Tardor.

Amb tot plegat preteníem que els alumnes a través del treball cooperatiu i de forma força autònoma, es familiaritzessin amb el diàleg, el consens, la iniciativa, el respecte a les aportacions dels altres, l’emprenedoria… alhora que també anaven assolint altres objectius curriculars prescriptius de les àrees lligats al projecte.

Aleshores, amb tot el claustre vam definir els requisits que volíem que tingués la nostra fira: la moneda pròpia de l’escola (el llapí), l’anunci per promoure la venda del producte, l’elaboració del producte i la construcció de la nostra parada.

Així doncs, vam començar a agrupar-nos per parlar i decidir tot allò que volíem i com ho volíem.