METODOLOGIA

A partir de la pregunta del nostre projecte donem un pes important a la rotllana per compartir experiències, coneixements , fer recordatoris de les sessions anteriors per continuar planificant, reflexionant i avançant en el projecte i en la xarxa de coneixements. Aquesta rotllana obre i intenta tancar cada sessió però de vegades la gestió del temps no ho fa possible.

Depenent de les activitats a realitzares gestiona el grup de diverses maneres. De vegades es fan en petits grups heterogenis, d’altres treball en parella i d’altres es parteix el grup-classe en dos tenint en compte que som dos docents a l’aula. Davant la gestió dels petits grups l’alumne ja sap el rol que li pertoca i la tasca encomanada.

Per tal d’ajudar a la recerca d’informació amb les eines tic es facilita als alumnes diferents enllaços de consulta per acotar el tipus d’informació que necessitem i que prèviament els mestres han seleccionat.