Per a l’avaluació d’aquest projecte tindrem en compte diferents aspectes, tant del procés de realització com del resultat final.
Tenint en compte que es tracta d’un projecte interdisciplinar, s’avaluaran competències relacionades amb els següents àmbits del currículum:
ÀMBIT ARTÍSTIC
Dins d’aquest àmbit s’avaluaran les produccions plàstiques que realitzi l’alumnat de tota l’escola per tal de decorar l’espai on es durà a terme el musical, així com alguns complements de l’atrezzo i el disseny de les entrades, entre d’altres (visual i plàstica).
També s’avaluarà com els alumnes s’expressen, interpreten, es comuniquen i sobretot gaudeixen de les cançons i danses del musical (música i dansa).
ÀMBIT LINGÜÍSTIC
Dins d’aquest àmbit es tindrà en compte, sobretot, la dimensió de comunicació oral de l’alumnat, per tant només s’avaluaran els de 6è, que són els que interpretaran els diàlegs (dimensió de comunicació oral).
ÀMBIT D’EDUCACIÓ FÍSICA
En aquest àmbit s’avaluarà principalment l’alumnat de 6è, que són els que posaran en escena l’obra (dimensió d’expressió i comunicació corporal).
ÀMBIT D’EDUCACIÓ EN VALORS
Portar aquest projecte a terme implica un treball de valors molt ampli.
Es treballarà i s’avaluarà el desenvolupament d’habilitats personals, interpersonals i socials, sobretot la cooperació de l’alumnat de tota l’escola.
Per altra banda, El Geperut de Notre-Dame promou el treball de molts valors implícits en la història, com el respecte a la diferència, la interculturalitat, …
Cada tutor/-a farà l’avaluació corresponent a les seves aules mitjançant l’observació al llarg de tot el procés.
ÀMBIT D’APRENDRE A APRENDRE
Es tindrà en compte que l’alumnat tingui la capacitat d’autocorregir-se i d’anar millorant les seves produccions. Que prenguin consciència de les característiques personals del seu progrés.