QUI SOM?

Som l’equip impulsor de l’escola mare de Déu de Montserrat de Súria i aquest és el segon curs que som a la Xarxa de Competències.

Aquest curs ens agradaria establir unes bases per a una definició compartida al centre de projectes i documentar els que anem fent.

El curs passat  la participació a les xarxes ens va fer reflexionar sobre el què fem, sovint  a l’escola ja realitzem activitats que poden esdevenir projectes i activitats competencials però cal un canvi metodològic, ja que no és tan important “el què” sinó  “el com”.

El projecte que volem documentar és un projecte d’aprenentatge i servei amb el Banc de sang i es fa a 5è de Primària i fa uns quants cursos que es fa al centre. Aquest cop però,i partint de les activitats que proposa el Banc de sang i teixits volem plantejar una hipòtesi d’investigació als nens i nenes que posteriorment podran contrastar la seva resposta amb els experts.