Institut de Sales

Som l’Institut de Sales de Viladecans.

Vam començar a treballar amb els projectes per primera vegada fa quatre cursos. Vam començar amb un projecte de 1r d’ESO i cada any hem anat incorporant un projecte al curs següent.

Ara fem tres projectes, una a cada curs des de 1r fins a 3r d’ESO.

Per fer aquests projectes, s’aturen les classes durant una setmana i tots els professors ens coordinem per tal de dur a terme el projecte. Aquesta aturada no és simultània en els tres cursos. L’àmbit del projecte és diferent a cadascun dels cursos.

Un dels objectius principals de fer aquests projectes és millorar el treball cooperatiu dels alumnes i fomentar l’autonomia en el seu aprenentatge.

També és molt important per a nosaltres la reflexió durant i al final del projecte sobre l’aprenentatge dels nostres alumnes i l’assoliment dels objectius proposats. Així que cada curs aprenem, fem canvis, els valorem i proposem millores per a cursos següents.

Esperem poder seguir aprenent en aquest sentit per tal d’oferir als alumnes bones experiències d’aprenentatge mitjançant els projectes.