LA VEU DE L’ALUMNAT

L’alumnat ha anat manifestant la seva opinió al llarg del projecte i ho ha plasmat en cada tasca realitzada de la memòria del grup cooperatiu.

El recull de les seves aportacions és el següent:

COM ORGANITZEM ELS EQUIPS COOPERATIUS L’alumnat va valorar molt positivament l’activitat i ens van manifestar que el fet d’organitzar els equips cooperatius a partir de l’elecció de l’aliment que més els va agradar va ser un encert.
CARPETA DE L’EQUIP L’alumnat gaudeix elaborant la carpeta de l’equip donat que els aporta més sentiment de pertinença al grup cooperatiu i els agrada escollir un nom i un logotip per l’equip.
MASTERCLASS L’alumnat es va mostrar molt motivat i atent en l’elaboració dels dos plats, els va servir de mostra per escollir quina recepta farien per resoldre el repte proposat: elaborar nous plats a partir del seu ingredient principal.
LA RECEPTA A l’alumnat els va agradar elaborar la recepta a partir del vídeo de la Masterclass del xef Marçal donat que va ser una experiència pròpia positiva i significativa.
QUIN ÉS EL NOSTRE REPTE? L’alumnat va valorar positivament l’activitat donat que els va servir per situar-se i deixar clar les tasques a dur a terme.
EL NOSTRE ALIMENT PRINCIPAL L’alumnat es va mostrar menys motivat per dur a terme aquesta activitat donat que la recerca d‘informació és una tasca que realitzen en diferents àrees i projectes.
PANELLETS CREATIUS L’alumnat es va mostrar molt motivat en aquesta activitat donat que van deixar anar la seva imaginació i van gaudir en tot el procés.
LES NOSTRES PROPOSTES L’alumnat va gaudir molt en tot el procés i a més, van assajar les receptes a casa per tal de veure la viabilitat de poder-les elaborar el dia del Masterxef.
ASSAGEM LES RECEPTES DEL REPTE L’alumnat va comentar que els plats feien una olor molt bona i que s’ho van passar molt bé fent les pròpies receptes i valorant les dels altres.
MASTERXEF L’alumnat va manifestar que els va agradar molt aquesta activitat i que s’ho van passar molt bé.