COM HEM TREBALLAT?

Es presenta a l’alumnat el Moodle i el Drive com a eines de comunicació i treball.

La recopilació de la informació per fer el projecte s’obté de moltes fonts diverses. Consulten llibres i unes pàgines web prèviament seleccionades, escolten unes xerrades promogudes per veïns del barri on s’explica la història d’aquests, fan una gimcana pel barri visitant llocs emblemàtics, fan activitats vivencials  a la cúpula astronòmica del centre i també amb la terra paral·lela del CRP del Segrià.

La recerca d’informació es realitza en grups d’uns 4-5 alumnes on cadascú té un rol assignat. La formació dels grups ve determinada pel tutor amb el vist-i-plau de l’equip docent del grup-classe. Es deixen estones de treball en grup per compartir la informació trobada i decidir el que és més important.

Tota la informació obtinguda es va recollint en el Drive, Moodle, pòsters, …. I tots hi tenen accès.