Producte final

El producte final consistia en la realització d’una jornada de divulgació científica sobre l’Univers. L’alumnat ho va rebre com un repte majúscul, i el fet que fos l’Ajuntament qui ens ho encarregava encara va fer que s’ho prenguessin amb més responsabilitat.

Després de tot un treball per comissions, l’alumnat va decidir que el producte es realitzaria al Passeig de l’Estació de Balaguer, un dels carrers principals de la ciutat. Volien posar al centre el seu producte, i que tothom en gaudís. Tant és així, que ells mateixos van decidir que no només volien exposar el seu producte, sinó que volien que totes les escoles de la zona vinguéssin a conèixer la seva feina, tot crean una comissió de guies, que van ser els encarregats de mostrar les tasques realitzades.

Cal dir que el moment estrella de la jornada era l’exposició a escala real del sistema solar, fent adonar a tothom que si el sistema solar fos de 500m de longitud, la nostra estrella seria només de 17cm de diàmetre!

A més a més, l’alumnat va aprofitar la jornada per oferir participacions per a una rifa d’uns lots amb productes local, i amb els diners que van aconseguir van poder gaudir d’un taller d’observació del cel nocturn amb en Kike Herrero el passat 12 de juny.