Qui som?

Benvolguts i benvolgudes,

Som un institut escola que va iniciar-se com a tal el curs 2017-2018. Treballem per projectes dos dies a la setmana i en la franja de treball de les dues últimes hores del matí. Els projectes de 1r d’ESO són de caire social-humanístic mentre que els de 2n d’ESO treballen l’àmbit cientificotecnològic. Tanmateix, sovint intervenen matèries que anomenem satèl·lit per tal de complementar els projectes o propòsits dels nostres alumnes sempre en relació al producte final: visual i plàstica, educació física, física i química o anglès.

Quan iniciem els projectes a 1r d’ESO és molt important que els alumnes es facin l’institut seu, d’aquí el nom del projecte que aquí documentem: FEM NOSTRE L’INSTITUT.

Decorem passadissos i classes, dissenyem cartells i eines de comunicació per a la tutoria, muntem horaris del dia a dia, presentem els alumnes, definim les aules, fem ressò de la biblioteca i de l’aula d’informàtica.