Guia de treball i un petit tast dels microrreportatges

El nou disseny i presentació del Treball de Síntesi de 2n d’ESO va captivar l’alumnat. El nou projecte de Treball de Síntesi és molt més visual i atractiu que el dossier en paper que utilitzàvem fins ara.

Compartim la presentació amb les instruccions pautades dia a dia de la tasca que havia de fer l’alumnat.

• Guia de treball de l’alumnat: enllaç

Tots els vídeos es van posar al canal Youtube de l’INS Els Alfacs i es va compartir l’enllaç a través del web de l’institut de manera que, tant l’alumnat com les famílies, poguessin veure tots els treballs realitzats.

Compartim amb vosaltres els següents enllaços perquè pugueu veure una petita mostra d’aquests microrreportages.

• La importància de la vegetació al nostre delta: enllaç
  • La vida dels flamencs al delta (part de l’enregistrament és en anglès): enllaç
  • El Delta, una terra invaïda: enllaç