Anem al laboratori!

Aquest curs a l’escola hem tret la pols al material del laboratori que teníem des de feia molts anys a l’escola i que es va anar quedant en un segon terme. Hi ha microscopis, provetes, fòssils, minerals, terraris, etc., molt material que es va utilitzar en el seu dia, però que, amb la incorporació de les aules d’informàtica, es va quedar enrere i tancat en caixes. Ara hem decidit donar-li una segona oportunitat a tot aquest material i la veritat és que ens l’ha donat ell a nosaltres.

Els alumnes de Segon amb el projecte “Perquè les fulles canvien de color i cauen?” aquesta setmana hem fet una visita al laboratori per observar les fulles amb els microscopis que hi tenim instal·lats. Hem vist diferents tipus de fulles i hem fet dibuixos de com les hem observat abans, amb els propis ulls i després, amb el microscopi.

Hem observat tres tipus de fulles diferenciades pel seu marge, nervi i pecíol i els alumnes bàsicament han descobert que el microscopi ens deixa observar coses que els ulls no aprecien.

Molt bé petits, sou molt grans!!