ENS AUTOAVALUEM: LES RÚBRIQUES D’AVALUACIÓ I EL KAHOOT

Ja hem acabat el projecte i ara hem de veure què hem après durant aquests mesos que hem treballat el projecte dels elefants.
Abans que res hem fet una conversa en gran grup per veure com responen a les preguntes dels diferents blocs de contingut que hem anat treballant a través de les observacions, les experiències, les manipulacions, les fitxes… De la conversa sobre el què hem aprés, n’ha sortit un document “Què hem après?” on es recullen alguns fragments de les converses que s’han generat entre els i les alumnes i frases soltes.
Després d’aquesta conversa els i les alumnes han fet una rúbrica d’autoavaluació on han de respondre a preguntes senzilles a partir de l’observació de fotos i pintar la resposta correcta.
Un altre dia, amb l’ajuda d’Imma hem fet una activitat per veure què hem aprés dels elefants amb l’aplicació Kahoot. Hem treballat per parelles amb els I’pads i ens ho hem passat molt bé, ja que aquesta aplicació és com un joc de preguntes i respostes.