Mini-projectes?

Per començar les aturades, l’alumnat d’un mateix nivell es va ajuntar per decidir quin seria el seu racó i començar així, el seu mini-projecte.

En aquest recorregut, vam haver de passar per molts debats, acords, taules rodones, defenses de les seves propostes… En fi, tot un seguit d’estratègies metodològiques a les quals ens dirigeix el treball en equip i col·laboratiu.

Després de fer les votacions corresponents…

  • P3 s’encarregarà de restaurar el sorral i millorar-lo, col·locant tubs per treballar la motricitat.
  • P4 tindrà la missió de construir una cuineta.
  • P5 s’ocuparà de pintar un circuit al terra per poder circular amb els seus vehicles i també de muntar un cotxe “Picapedra”.
  • 1r donarà una nota de color i re-ubicarà els bancs de l’escola, tot fent-los temàtics.
  • 2n s’encarregarà de donar vida al sorral de primària i proveir-lo d’estris per poder-hi jugar. També farà una cuineta per crear receptes increïbles.
  • 3r pintarà una diana gegant enmig de la pista per entrenar la nostra punteria.
  • 4t habilitarà una pista de bàdminton i s’ocuparà del moment “zen” de l’escola dissenyant una zona de relax.
  • ens transportaran a l’època dels indis edificant un poblat de tipis.
  •  ens posaran en forma construint un “Natur Gym”.

Seguim avançant!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *