Per començar les aturades, l’alumnat d’un mateix nivell es va ajuntar per decidir quin seria el seu racó i començar així, el seu mini-projecte.
En aquest recorregut, vam haver de passar per molts debats, acords, taules rodones, defenses de les seves propostes… En fi, tot un seguit d’estratègies metodològiques a les quals ens dirigeix el treball en equip i col·laboratiu.
Després de fer les votacions corresponents…
- P3 s’encarregarà de restaurar el sorral i millorar-lo, col·locant tubs per treballar la motricitat.
- P4 tindrà la missió de construir una cuineta.
- P5 s’ocuparà de pintar un circuit al terra per poder circular amb els seus vehicles i també de muntar un cotxe “Picapedra”.
- 1r donarà una nota de color i re-ubicarà els bancs de l’escola, tot fent-los temàtics.
- 2n s’encarregarà de donar vida al sorral de primària i proveir-lo d’estris per poder-hi jugar. També farà una cuineta per crear receptes increïbles.
- 3r pintarà una diana gegant enmig de la pista per entrenar la nostra punteria.
- 4t habilitarà una pista de bàdminton i s’ocuparà del moment “zen” de l’escola dissenyant una zona de relax.
- 5è ens transportaran a l’època dels indis edificant un poblat de tipis.
- 6è ens posaran en forma construint un “Natur Gym”.
Seguim avançant!