Aturem-nos!

El curs passat, l’equip impulsor de la Xarxa Cb vam dedicar-nos a planificar la posada en marxa d’aquest projecte que tanta il·lusió ens feia. Vam decidir fer una setmana d’aturada general de les classes curriculars a finals del mes de març per elaborar el producte final, però caldria una organització prèvia.

Per a tal fi, vam sistematitzar sessions de dues hores quinzenals al calendari, en què els diferents grups d’alumnes, acompanyats del suport docent, s’encarregarien i es responsabilitzarien de la transformació d’un dels racons del pati, tot cercant els recursos necessaris per a l’execució final del projecte.

Amb totes aquestes directrius, es van obrir les portes de les aules i dels espais comuns i l’alumnat d’un mateix nivell es va mesclar per treballar en equip i ocupar-se del seu mini-projecte.

Ara ja estàvem preparats per començar!!!