En un dels apartats, l’avaluació, tenÃem clar què hi havia de sortir reflectit:  Â
- Cooperar per aprendre (avaluació de la competència especÃfica de cada projecte intentant que com a mÃnim una sigui de medi)
Instruments d’avaluació: observació, recull d’activitats d’aprenentatge, rúbriques, carpeta d’aprenentatge, bases d’orientació…
- Aprendre a cooperar (avaluació del treball en equip)
Instruments d’avaluació: rúbrica setmanal d’autoavaluació i coavaluació amb els membres de l’equip. Cal tenir molt en compte el treball de metacognició i definir clarament (què vol dir fer bé el teu cà rrec? què vol dir posar atenció? entre d’altres…)Â
En aquesta graella, vam donar les pautes següents:
- Cada alumne s’ha de marcar amb una creu on cregui segons el treball i la implicació de la setmana.Â
- Després, ho ha de corroborar amb la resta de grup. La valoració grupal es marca amb un cercle.
- Cada setmana es fa una valoració i, aixà queda registrat en una mateixa graella.