Què hem après del nostre poble?

A l’hora d’avaluar cada alumne s’ha tingut en compte:

-La participació i implicació de cada alumne en el moment d’aportar la informació que se li havia demanat, a nivell individual o en petit grup. Per exemple, a nivell individual s’ha demanat la descripció de la casa de cadascú i una fotografia o dibuix; i a nivell col·lectiu, esbrinar el nombre de cases dels carrers per tal de posar-ho en comú amb la resta de companys i així esbrinar quin és el carrer més llarg del poble, el més curt, on hi ha blocs de pisos (si n’hi ha), etc.

-Llegir i interpretar el plànol del municipi. Buscar edificis importants en el plànol (escola, camp de futbol, i els nuclis que formen el municipi…).

-Elaborar un mapa conceptual on s’observa com és el municipi.

-La seguretat en què cadascú exposa els conceptes apresos i la resposta a possibles preguntes que se li puguin formular sobre el tema.