L’AVALUACIÓ

L’avaluació del projecte és una avaluació contínua on es va valorant tot el procés d’aprenentatge. Hem partit d’una avaluació inicial on s’han realitzat activitats que han permès identificar el punt de partida de l’alumnat. Al llarg del procés hem realitzat una avaluació formativa que ens ha permès proporcionar a cada alumne el suport pedagògic més adequat a partir de les diferents activitats que formen el projecte on s’han avaluat a través de l’observació, murals i converses col.lectives. S’ha prioritzat el treball en equip.

Al final del projecte hem realitzar una avaluació final que ens ha permès determinar s’hi s’han assolit i fins a quin punt els criteris d’avaluació a partir d’una prova escrita competencial i una exposició oral d’una au.

Els aspectes que ens han quedat més fluixos són l’autoavaluació, la coavaluació i la utilització de diferents instruments d’avaluació com rúbriques, diaris de classe, carpetes d’aprenentatge…

L’avaluació és un dels objectius a millorar en els pròxims projectes de treball.