Hem treballat de valent!

Després de tot el treball dut a terme en el projecte, vam centrar una part de la investigació en conèixer a fons quins aliments poden o no poden menjar els galls i les gallines. A partir de tota la informació que van aportar els infants i la que vam buscar conjuntament a l’escola, vam decidir elaborar una guia alimentària amb la imatge i el nom dels aliments permesos i els aliments prohibits.

Aquesta guia la va fer cada alumne/a a nivell individual i se la van emportar a casa per tal que les famílies sabessin que podien portar per ajudar-nos en l’alimentació de les nostres gallines. Tanmateix, se’n van repartir una còpia a cada classe de l’escola amb la finalitat que tothom estigués ben informat!!

D’altra banda, al passadís d’educació infantil, vam fer un gran mural amb tot allò que hem après al llarg del projecte. Tothom que passa pel passadís, amb un cop d’ull pot veure què hem treballat. A més, aquest gran mural ens ha servit per fer exposicions orals a companys de l’escola que s’han interessat pel nostre treball.

Finalment, el nostre gall i les nostres gallines s’han convertit en el i les protagonistes d’un conte inventat pels infants. Aquest conte l’hem elaborat amb l’aplicació Stop Emotion i l’hem compartit amb tota l’escola i les famílies.