De principi a fi.

L’avaluació del projecte ha sigut continua i cada activitat ens ha servit per poder conèixer com evolucionen els aprenentatges i la seva adquisició.

Les activitats col·lectives s’avaluen a partir del registre de les converses establertes i de com l’alumne transmet i comparteix la informació amb la resta de companys.

L’avaluació individual es porta a terme a partir de la realització d’alguna fitxa de treball i també amb la graella d’autoavaluació del treball cooperatiu (quadern de l’equip). De la mateixa manera, es fa una coavaluació del grup, en què entre tots valoren com ha anat el treball (graella d’avaluació dins el quadern de l’equip).

D’altra banda, s’avalua l’assoliment dels objectius a partir de les fitxes de treball i de les exposicions orals que realitzen els i les alumnes a la resta de companys i companyes.